sobota 4. prosince 2010

Wii, PS3 či Xbox ? vyřešeno

Za svůj život jsem nikdy neměl herní pc. Docela nedávno jsem do svého pokoje dostal televizi a tak poslední dobou přemýšlím nad herní konzolí. Ve skutečnosti jen mezi Wiičkem, PS3 a novým Xboxem. S Nintendem wii jsem se naživo setkal začátkem září na školním výletě v Anglii. Hostitelská rodina na něm byla téměř závislá a hned jsem pochopil proč. Je to dobrá věc na blbnutí, má hodné příslušenství ale co se týče her, jako takových mě zklamalo. Play Station 3 znám dost dlouho abych mohl říct že je to dobrá konzole, ale od prvního vydání bylo jasné kam Sony směřuje a že vše bude na jedno brdo. Když si koupit konzoli, proč ne Xbox ? Navíc teď už se Kinectem se dá docela dobře použít na všechno. Rozhodl jsem se pro pack složený ze stříbrného Xboxu, dvou ovladačů a Halo Reach.
Celý pack stojí 8200,- tak snad se mi na něj podaří nějakým způsobem zastřádat peníze ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat