úterý 14. prosince 2010

Čas mluvit o čase

Pokud bude přesně ode dneška za 10 let vytvořen stroj času a já se přemístím o 11 let dozadu od tamějšího času, lidé v okolí nebudou vědět, že se za 11 let vyvine stroj času, avšak já jej budu mít u sebe, když jsem se pomocí něj přemístil. No a pokud dostanu možnost předvést svůj přesun v televizi, všem bych mohl dokázat, že jsem se přemístil a proto doba ode dneška před rokem až po dobu za 10 let zanikne, jelikož ji vychýlím ze své dráhy a tak zanikne i stroj času, protože nebude nikdy objeven. Tím pádem se ocitnu v době, do které jsem se přemístil ve veřejném vysílání a taky v ní už zůstanu. Problém bude, že stroj času v té době zmizí a já budu mladší než osoby v mém okolí. Za předpokladu, že než fyzicky dospějí do mého času nevytvoří stroj, který viděli v televizi a já se pomocí něj nepřemístím zpět ještě před jeho vznik, čímž zemřu ve všech budoucích světech. a zase pozměním budoucnost tím, co jsem udělal, než mě od tam dostali. Z toho plyne, že stroj času nelze vytvořit.
Paradoxní však je, že při pohledu do zrcadla se díváme do minulosti ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat