pondělí 13. prosince 2010

Angličtina na GVIDu ?!

Předem oznamuji, že v tomto článku neútočím ani nepohoršuji určitou osobu!
Na Gymnázium Vídeňská 47 jsem nastoupil před třemi lety. Úroveň výuky angličtiny na mé základní škole specializované na Daltonský způsob výuky byla jaksi...nebyla dostačující. Na Gymnázium jsem šel s dobrým pocitem, že se toho konečně hodně naučím a budu moct dobře mluvit. Po třech letech mohu říct, že tomu tak není. Dnes můžu s klidem říci, že v posledních dvou letech na základce jsem se toho naučil víc, než ty 3 roky zde. Všichni víte, že slovíčka jsou důležitá. Nevím, čím to je, ale na základce jsme měli dobře zavedený režim učení a zkoušení slovíček tak, že to vyhovovalo nám i učitelům a hodně jsme se naučili. Tady o tom ani zdaleka mluvit nemůžu. Stejné to je i co se týče gramatiky. Nevím, jestli to je stylem výuky, profesor(kou)em nebo čím, ale zřejmě na tom něco bude, když to není jen můj osobní pocit. Ve třídě mám také několik dobrých angličtinářů a i oni se mnou sdílí názor, že jsou to zahozené 3 roky, které pokud bychom studovali sami, dokážeme využít rozhodně lépe. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet ale dobrý pocit z toho nemám. Pokusíme se o změnu vyučujícího a když ani to nezabere, vážně nevím, co si budu o škole myslet nebo jak ji budu ostatním známým popisovat...

1 komentář: