úterý 31. května 2011

Piráti z Karibiku 4

Včera se mi po několikadenním snažení podařilo shlédnout nový kousek Roba Marshalla - Piráti z Karibiku - Na vlnách podivna. Jen pro informaci, Marshall natočil i několik dalších dobrých filmů jako je Gejša nebo Chicago.

Už při prvních zmínkách o pokračování Pirátů mě bylo jasné, že na ně půjdu do kina, tento filmový zážitek bych si nenechal ujít v plné podobě. Připlatil jsem si za 3D verzi, bohužel s dabingem, ale i ten není v tomto případě nejhorší.

U tohoto dílu jsem se vůbec nezajímal o recenze, nečetl spoilery, jen zkrátka poslouchal hrubé hodnocení přítel, co na tom byli. Zprvu mě překvapilo, jak špatně to všichni hodnotili, co se jim na tom nelíbilo, co nepochopili, ale to mě motivovalo udělat si vlastní názor.

Mě osobně se ten film hodně líbil, jakožto fanoušek hereckých kousků Johnnyho Deppa a samozřejmě nejen kvůli nim. Očekávat můžete přesně to, co znáte, ale v trochu novém kabátě. Jen Jack je pořád stejný - z každé možné situace a za jakýchkoliv podmínek se dokáže dostat pomocí lana a důvtipu :)

Proto také na čsfd hodnotnotím 4 **** a procentuálně bych zvolil asi 86 %.

Tak příjemnou zábavu u filmu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat