sobota 11. prosince 2010

Znechucen z Datartu!

Dnes jsem byl po dlouhé době v datartu, protože jsem měl volnou chvíli v Avionu. Řekl jsem si, že si zkrátím čas hraním na iPadu (který mám mimochodem v oblibě), zarazil mě však prodavač, které měl iPad u sebe za stolem připojený k chargeru a na můj dotaz o půjčení mi jen řekl "Teď je na řadě tady ten pán",. Ukázalo se, že je to jeho známí a celých 15 minut mě k tomu nepustili. Tak jsem si řekl, že změním oddělení a mrknu se k notebookům, počítačům, konzolím...prostě k mé oblíbené kategorii. Ještě než jsem se stihl podávat na nějaký ten notebook, zeptal se mě nějaký chlapík, jestli nechci pomoc. Celkem mě to překvapilo, ale řekl jsem si, že s jeho úsměvem ve tváři mu oplatím jeho namyšlenost a jen jsem odvětil "děkuji" a odešel pohledem. Navíc na sobě neměl tu typickou vestu Datart ale jen jakýsi rolák (zřejmě pletený od matky). No tak jsem se šel mrknout po novém Xboxu 360, po kterém tak moc toužím. Avšak třetí nelibostí bylo, že nebyl mezi ostatními konzolemi (wii, ps3, psp..) ale u tašek na notebooky. Nejen, že měli nad sebou vedle Xboxu dvě různé ceny, ale ani krabice, která stála vedle něj nebyla od Xboxu. Navíc na obou cenovkách stálo "Xbox 360 4GB" kdežto polovina krabic byla od Xboxu s 250GB pamětí a lesklým povrchem. Šel jsem se tedy zeptat toho chlapíka v roláku, jak je možné, že mají dvě různé ceny a dostalo se mi pouze odpovědi "jo, tak to je tu běžný...". Trošku mě to dostalo, přesto jsem položil druhou otázku ohledně rozdílných krabic u jednoho výrobku a on mi zas řekl "Zeptej se někoho s vestou, on vám poradí" nehledě na to, že jediný, kdo tam měl vestu byl chlap z Ochranky, který nevypadal, že by měl ponětí o tom, jak je to s krabicemi...
Prostě tragédie, takže až budete chtít v Avionu navštívit elektro, zvolte ElectroWorld :)

Žádné komentáře:

Okomentovat